

Signom on kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu suurten yritysten vaativiin tarpeisiin.
Signomin räätälöity ratkaisu sopii erityisesti suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja.
Kysy lisääSignom-allekirjoituspalvelua käyttää jo yli sata suomalaista suuryritystä


Visman sähköinen allekirjoitus suurten yritysten tarpeisiin.
Digitaaliset palvelut kuten sähköinen allekirjoitus ovat tänä päivänä hyvän asiakaskokemuksen edellytys: tulostamisen, papereiden lähettelyn ja pölyisten arkistohyllyjen aika on ohi.
Toimivat sähköiset palvelut säästävät aikaa, rahaa, luontoa ja asiakkuuksia, tarjoten yrityksille selkeän kilpailuedun. Monet palvelut, kuten yksittäisen sopimuksen sähköinen allekirjoittaminen pankkitunnuksilla, ovat jo arkipäivää ja mutkattomia toteuttaa, mutta suurten yritysten monimutkaiset prosessit vaativat aina räätälöintiä.
Signom-allekirjoituspalvelu varmistaa, että suuret yritykset voivat tarjota asiakkailleen sujuvaa sähköistä asiointia turvallisen digitaalisen allekirjoituksen avulla, vaivattomasti omalta työpisteeltä tai kotisohvalta.
Signom on
Helposti räätälöitävä
käyttöliittymä, työnkulut, raportoinnit ja integraatiot jokaisen asiakkaan tarpeisiin.
Joustavasti skaalautuva
asiakkaan tarpeiden ja kasvun mukaan, joten se on turvallinen investointi tulevaisuuteen.
Laajasti integroitavissa
kaikkiin tarvittaviin asiakkaan järjestelmiin, kuten HRM-järjestelmiin ja dokumentinhallintaan.
Täysin automaattinen
kriittisten tietojen (valtuudet, nimenkirjoitusoikeudet, luottotiedot) haku ja tarkistus, sekä tiedostojen arkistointi.
Luotettavasti tietoturvallinen
ISO27001-sertifioitu palvelu, jonka vakioidut prosessit varmistavat virheettömyyden ja huolettomuuden.
Kysy lisää Signomin hyödyistä
Jos haluat kuulla miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä alta yhteydenottopyyntö.
-
Yhteistyö Signomin kanssa on vauhdittanut myyntiä ja auttanut rakentamaan uusia digitaalisia liiketoimintamalleja.
Lauri Varonen
Myyntijohtaja
Toyota Finance Finland Oy -
Melkein mikä tahansa vahvaa tunnistautumista ja sähköistä allekirjoitusta vaativa hoituu Signomin avulla. Olen ollut supertyytyväinen yhteistyöhön.
Tia Rytkönen
Asiakkuus ja yritysmyynti
St1 -
Olemme voineet luottaa Signomin nopeaan toimitukseen, tekniseen toimivuuteen ja kykyyn räätälöidä ratkaisuja juuri meille.
Mirka Mäkinen
Tietojärjestelmien Kehityspäällikkö
Kiinteistömaailma
Asiakastarinoita
Mihin Signomia voi käyttää?
Signomin käyttöliittymän, verkkolomakkeiden ja integraatioiden avulla voit:
Luoda ja määritellä allekirjoitusprosessit, esim.
- Tunnista allekirjoittajat.
- Varmista yrityksen edustajan nimenkirjoitusoikeus.
- Kerää yrityksen edunsaajatiedot.
- Tarkista yksityishenkilön tai yrityksen luottotiedot.
- Ohjaa tekemään maksu.
Hallinnoida käyttäjiä ja oikeuksia yritys- ja osastokohtaisesti
- Pääkäyttäjä- ja käyttäjäoikeudet
- Allekirjoitusoikeudet
Hyödyntää raportteja ja seurata yritys- ja osastokohtaisesti
- Allekirjoitusten ja sopimusten määriä
- Allekirjoitusprosessien läpimenoaikoja
Näin Signom toimii:
1.
Allekirjoitusprosessi käynnistetään Signomin käyttöliittymästä, asiakkaan taustajärjestelmästä tai verkkolomakkeella.
2.
Signom varmistaa allekirjoittajien henkilöllisyydet vahvalla tunnistuksella ja tarkistaa automaattisesti roolit, nimenkirjoitusoikeudet ja luottotiedot.
3.
Allekirjoittavat osapuolet voivat täydentää tietoja, esim. verkkolomakkeella tai liitetiedostoina.
4.
Signomin käyttölliittymässä tai kosketusnäytöllä allekirjoitettuihin dokumentteihin lisätään digitaalinen varmenne muuttumattomuuden varmistamiseksi.
5.
Allekirjoituksen jälkeen osapuolet voidaan ohjata jatkamaan seuraavaan vaiheeseen, kuten maksamiseen.
6.
Tiedostot arkistoidaan automaattisesti asiakkaan järjestelmiin ja raporteilta näkyy prosessien läpimenoajat sekä allekirjoitusten ja sopimusten määrät.
Ota yhteyttä
Jos haluat kuulla lisää Signomista, jätä meille yhteydenottopyyntö niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Yhteydenottopyyntö
Täytä ja lähetä lomake, niin myyntimme on sinuun yhteydessä pian!
Mikäli sinulla on tekninen ongelma tai tarvitset tukea palvelun käytössä, voit siirtyä tästä tukipyyntö-lomakkeelle.
Ota yhteyttä asiakastukeen
Täytä ja lähetä alla oleva lomake, niin asiakastukemme on sinuun yhteydessä!