visma-consulting-provad-ohjelmistorobotiikka-asiakaspalvelussa-otsikkokuva-header

Asiakasprosessien älykäs automaatio

Asiakaspalvelun manuaalisia työvaiheita kannattaa automatisoida

Kohtaatteko asiakaspalvelussanne toistuvasti samoja haasteita? Niitä voivat aiheuttaa esimerkiksi lukuisten kanavien ja järjestelmien yhtäaikainen käyttö, pitkiksi venyvät palveluajat tai jatkuva manuaalisten töiden tekeminen. Hyvin arkipäiväisiä ja totuudenmukaisia tilanteita monessa asiakaspalvelukeskuksessa. Robotiikalla ja tekoälyllä voi parantaa ja tehostaa asiakaspalvelua merkittävästi, esimerkiksi automatisoimalla manuaalisia ja usein toistuvia työtehtäviä.

Jopa alle minuutin mittaisia, usein toistuvia työtehtäviä kannattaa automatisoida robotin hoidettavaksi. Näin palvelun laatu nousee ja inhimilliset virheet vähenevät, ja asiakaspalvelija voi käyttää vapautuvan ajan entistä syvällisempään asiakkaan palvelemiseen.


Automatisoimalla manuaalisia työvaiheita

  • Saat vastattua asiakkaille nopeasti
  • Asiakaspalvelun prosessit muuttuvat tehokkaammiksi ja mielekkäämmiksi asiakaspalvelijoille
  • Kasvatat kilpailuetua
  • Lisäät myyntiä
  • Luot pysyviä asiakassuhteita ja saat tyytyväisempiä asiakkaita, parannat asiakaskokemusta.

Lotta Hyperautomaatio vapauttaa aikaa
arvoa tuottavalle toiminnalle

Visma AI worksin älykkään automatisoinnin ratkaisu, Lotta Hyperautomaatio, auttaa vapauttamaan ihmisten aikaa merkityksellisiin tehtäviin. Lotan työtehtäviksi sopivat esimerkiksi toistuvat rutiinitehtävät, tiedonhaku ja -yhdistely sekä töiden jakaminen oikeille asiantuntijoille. Lotta Hyperautomaation ytimessä ovat ohjelmistorobotiikka, kieltä ymmärtävä tekoäly, koneoppiminen sekä prosessiautomaatio.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

visma-consulting-visma-ai-works-jouko-kujala-contact-author
Director, Sales
Jouko Kujala
visma-consulting-visma-ai-works-mari-rinne-contact-author
Customer Experience Advisor
Mari Rinne