Asiakaspalvelun manuaalisia työvaiheita kannattaa automatisoida
Kohtaatteko asiakaspalvelussanne toistuvasti samoja haasteita? Niitä voivat aiheuttaa esimerkiksi lukuisten kanavien ja järjestelmien yhtäaikainen käyttö, pitkiksi venyvät palveluajat tai jatkuva manuaalisten töiden tekeminen. Hyvin arkipäiväisiä ja totuudenmukaisia tilanteita monessa asiakaspalvelukeskuksessa. Robotiikalla ja tekoälyllä voi parantaa ja tehostaa asiakaspalvelua merkittävästi, esimerkiksi automatisoimalla manuaalisia ja usein toistuvia työtehtäviä.
Jopa alle minuutin mittaisia, usein toistuvia työtehtäviä kannattaa automatisoida robotin hoidettavaksi. Näin palvelun laatu nousee ja inhimilliset virheet vähenevät, ja asiakaspalvelija voi käyttää vapautuvan ajan entistä syvällisempään asiakkaan palvelemiseen.
Automatisoimalla manuaalisia työvaiheita
- Saat vastattua asiakkaille nopeasti
- Asiakaspalvelun prosessit muuttuvat tehokkaammiksi ja mielekkäämmiksi asiakaspalvelijoille
- Kasvatat kilpailuetua
- Lisäät myyntiä
- Luot pysyviä asiakassuhteita ja saat tyytyväisempiä asiakkaita, parannat asiakaskokemusta.