visma-consulting-provad-monikanavainen asiakaspalvelu-otsikkokuva-header

Monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Monikanavainen asiakaspalvelu vaatii luotettavaa asiakaspalvelujärjestelmää

Tänä päivänä asiakkaita palvellaan useassa eri kanavassa, monikanavaisesti. Puhelin, sähköposti, sosiaalisen median kanavat, WhatsApp, chat tai nettisivujen lomakkeet voivat kaikki olla yhtäaikaisesti asiakkaiden käytössä.

Toimivan monikanavaisen asiakaspalvelun johtamiseen tarvitaan ratkaisu, jolla järjestelmät, asiakastiedot ja palvelukanavat saadaan toimimaan saumattomasti yhdessä, erinomaisten asiakaskokemusten tuottamiseksi. Luotettava asiakaspalvelujärjestelmä tukee aidosti asiakaspalvelun työskentelyä. Se varmistaa, että asiakaspalvelu on helposti ja nopeasti tavoitettavissa kanavassa kuin kanavassa. Laadukas järjestelmä myös helpottaa asiakaspalvelijoiden ja esimiesten työskentelyä parantaen samalla asiakkaan saamaa palvelua.

Asiakaspalvelujärjestelmämme purkaa asiakaspalvelun siilot.

Visma AI Worksin monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä CC Suite tukee aidosti liiketoimintaa ja asiakaspalvelun työskentelyä. CC Suite yhdistää eri palvelukanavat toisiinsa sekä ohjaa asiakkaiden yhteydenotot automaattisesti parhaalle vapaalle asiakaspalvelijalle.

CC Suite skaalautuu yksinkertaisesta muutaman käyttäjän ympäristöstä suuriin ja monimuotoisiin satojen käyttäjien yhteyskeskuksiin.

 

Tekoäly tukee asiakaspalvelijaa

CC Suite tuo asiakaspalvelijalle automaattisesti työn, jonka hoitamiseen hänellä on parhaat edellytykset ja jonka hoitaminen on juuri sillä hetkellä tärkeintä. Sovellukset ohjaavat tekemistä ja tuovat oikeat työnäkymät näkyviin esitiedoilla täytettynä ja oikealla hetkellä. CC Suiten avulla asiakaspalvelijan työ on suoraviivaista oman työtilan hallintaa. 

Asiakaspalvelun työnteko tehostuu, kun asiakaspalvelijat eivät käytä aikaa työtehtävien valintaan, vaan  heille tarjotaan automaattisesti omaa osaamistaan vastaavia työtehtäviä.

Mikäli haluat asiakaspalvelujärjestelmän helpottavan resursointia, auttavan tiedolla johtamista, tukevan asiakaspalvelijan työtä ja mahdollistavan saumattoman asiakaskokemuksen, ota yhteyttä niin katsotaan yhdessä, miten CC Suite voisi parantaa asiakaspalveluanne!

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

visma-consulting-visma-ai-works-tero-nissinen-contact-author
Customer Experience Advisor
Tero Nissinen
visma-consulting-visma-ai-works-jussi-mankki-contact-author
Customer Experience Advisor
Jussi Mankki