Signom
Monipuolisin sähköinen allekirjoituspalvelu
Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta.
Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.
Voit kokeilla Signomia 14 päivää maksutta!
3 syytä valita Signom
Helppo ja nopea käyttöönotto
Räätälöitävissä juuri yrityksesi tarpeisiin
Hakee ja tarkistaa kriittiset tiedot täysin automaattisesti
Signom sujuvoittaa sähköisen allekirjoittamisen prosessia niin myynnissä, HR:ssä kuin muissakin yrityksen toiminnoissa.
Sujuvaa sähköistä asiointia digitaalisen allekirjoituksen avulla
Digitaaliset palvelut kuten sähköinen allekirjoitus ovat tänä päivänä hyvän asiakaskokemuksen edellytys: tulostamisen, papereiden lähettelyn ja pölyisten arkistohyllyjen aika on ohi.
Toimivat sähköiset palvelut säästävät aikaa, rahaa, luontoa ja asiakkuuksia, tarjoten yrityksille selkeän kilpailuedun. Monet palvelut, kuten yksittäisen sopimuksen sähköinen allekirjoittaminen pankkitunnuksilla, ovat jo arkipäivää ja mutkattomia toteuttaa. Isokokoiset ja moniosaiset dokumentit sekä monimutkaiset prosessit vaativat kuitenkin palvelulta enemmän.
Signom-allekirjoituspalvelu varmistaa, että yritykset voivat tarjota asiakkailleen sujuvaa sähköistä asiointia turvallisen digitaalisen allekirjoituksen avulla, vaivattomasti omalta työpisteeltä tai kotisohvalta.
Signom-allekirjoituspalvelua käyttää jo yli sata suomalaista suuryritystä

Asiakkaamme kertovat
“Melkein mikä tahansa vahvaa tunnistautumista ja sähköistä allekirjoitusta vaativa hoituu Signomin avulla. Olen ollut supertyytyväinen yhteistyöhön.”
"Yhteistyö Signomin kanssa on vauhdittanut myyntiä ja auttanut rakentamaan uusia digitaalisia liiketoimintamalleja."
"Olemme voineet luottaa Signomin nopeaan toimitukseen, tekniseen toimivuuteen ja kykyyn räätälöidä ratkaisuja juuri meille."
Signom-allekirjoituspalvelu on
Laajasti integroitavissa
Signom integroituu kaikkiin tarvittaviin asiakkaan järjestelmiin, kuten HRM-järjestelmiin ja dokumentinhallintaan.
Täysin automaattinen
Kriittisten tietojen (valtuudet, nimenkirjoitusoikeudet, luottotiedot) automaattinen haku ja tarkistus, sekä tiedostojen arkistointi.
Tietoturvallinen
ISO 27001-sertifioitu palvelu, jonka vakioidut prosessit varmistavat virheettömyyden ja huolettomuuden.
Joustavasti skaalautuva
Palvelu skaalautuu asiakkaan tarpeiden ja kasvun mukaan, joten se on turvallinen investointi tulevaisuuteen.
Helposti räätälöitävä
Käyttöliittymä, työnkulut, raportoinnit ja integraatiot voidaan räätälöidä jokaisen asiakkaan tarpeisiin.
Kysy lisää Signomin hyödyistä
Jos haluat kuulla miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä alta yhteydenottopyyntö.
Mihin Signomia voi käyttää?
Signomin käyttöliittymän, verkkolomakkeiden ja integraatioiden avulla voit tehdä mm. seuraavia toimenpiteitä:
Luo ja määrittele allekirjoitusprosessit, esim.
- Tunnista allekirjoittajat
- Varmista yrityksen edustajan nimenkirjoitusoikeus
- Kerää yrityksen edunsaajatiedot
- Tarkista yksityishenkilön tai yrityksen luottotiedot
- Ohjaa tekemään maksu
Hallinnoi käyttäjiä ja oikeuksia yritys- ja osastokohtaisesti
- Pääkäyttäjä- ja käyttäjäoikeudet
- Allekirjoitusoikeudet
Hyödynnä raportteja ja seuraa yritys- ja osastokohtaisesti
- Allekirjoitusten ja sopimusten määriä
- Allekirjoitusprosessien läpimenoaikoja
NÄIN SIGNOM TOIMII
1.
Allekirjoitusprosessi käynnistetään Signomin käyttöliittymästä, asiakkaan taustajärjestelmästä tai verkkolomakkeella.
2.
Signom varmistaa allekirjoittajien henkilöllisyydet vahvalla tunnistuksella ja tarkistaa automaattisesti roolit, nimenkirjoitusoikeudet ja luottotiedot.
3.
Allekirjoittavat osapuolet voivat täydentää tietoja, esim. verkkolomakkeella tai liitetiedostoina.
4.
Signomin käyttölliittymässä tai kosketusnäytöllä allekirjoitettuihin dokumentteihin lisätään digitaalinen varmenne muuttumattomuuden varmistamiseksi.
5.
Allekirjoituksen jälkeen osapuolet voidaan ohjata jatkamaan seuraavaan vaiheeseen, kuten maksamiseen.
6.
Tiedostot arkistoidaan automaattisesti asiakkaan järjestelmiin ja raporteilta näkyy prosessien läpimenoajat sekä allekirjoitusten ja sopimusten määrät.