Signom

Monipuolisin sähköinen allekirjoituspalvelu

Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta. 

Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.

Voit kokeilla Signomia 14 päivää maksutta!

3 syytä valita Signom

VC icon red - stopwatchHelppo ja nopea käyttöönotto

VC icon red - accurate-1Räätälöitävissä juuri yrityksesi tarpeisiin

VC icon red - thumbs upHakee ja tarkistaa kriittiset tiedot täysin automaattisesti

HubSpot Video
Signom sujuvoittaa sähköisen allekirjoittamisen prosessia niin myynnissä, HR:ssä kuin muissakin yrityksen toiminnoissa.

Sujuvaa sähköistä asiointia digitaalisen allekirjoituksen avulla

Digitaaliset palvelut kuten sähköinen allekirjoitus ovat tänä päivänä hyvän asiakaskokemuksen edellytys: tulostamisen, papereiden lähettelyn ja pölyisten arkistohyllyjen aika on ohi.

Toimivat sähköiset palvelut säästävät aikaa, rahaa, luontoa ja asiakkuuksia, tarjoten yrityksille selkeän kilpailuedunMonet palvelut, kuten yksittäisen sopimuksen sähköinen allekirjoittaminen pankkitunnuksilla, ovat jo arkipäivää ja mutkattomia toteuttaa. Isokokoiset ja moniosaiset dokumentit sekä monimutkaiset prosessit vaativat kuitenkin palvelulta enemmän.

Signom-allekirjoituspalvelu varmistaa, että  yritykset voivat tarjota asiakkailleen sujuvaa sähköistä asiointia turvallisen digitaalisen allekirjoituksen avulla, vaivattomasti omalta työpisteeltä tai kotisohvalta.

Signom-allekirjoituspalvelua käyttää jo yli sata suomalaista suuryritystä

Asiakkaamme kertovat

prev next

Signom-allekirjoituspalvelu on

Laajasti integroitavissa

VC icon red - integration

Signom integroituu kaikkiin tarvittaviin asiakkaan järjestelmiin, kuten HRM-järjestelmiin ja dokumentinhallintaan.

Täysin automaattinen

VC icon red - e-sign

Kriittisten tietojen (valtuudet, nimenkirjoitusoikeudet, luottotiedot) automaattinen haku ja tarkistus, sekä tiedostojen arkistointi.

Tietoturvallinen

VC icon red - security

ISO 27001-sertifioitu palvelu, jonka vakioidut prosessit varmistavat virheettömyyden ja huolettomuuden.

Joustavasti skaalautuva

VC icon red - scaling

Palvelu skaalautuu asiakkaan tarpeiden ja kasvun mukaan, joten se on turvallinen investointi tulevaisuuteen.

Helposti räätälöitävä

VC icon red - thumbs up

Käyttöliittymä, työnkulut, raportoinnit ja integraatiot voidaan räätälöidä jokaisen asiakkaan tarpeisiin.

Kysy lisää Signomin hyödyistä

Jos haluat kuulla miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä alta yhteydenottopyyntö.

landing-page-signom-image4

 

Mihin Signomia voi käyttää?

Signomin käyttöliittymän, verkkolomakkeiden ja integraatioiden avulla voit tehdä mm. seuraavia toimenpiteitä:

Luo ja määrittele allekirjoitusprosessit, esim.
  • Tunnista allekirjoittajat
  • Varmista yrityksen edustajan nimenkirjoitusoikeus
  • Kerää yrityksen edunsaajatiedot
  • Tarkista yksityishenkilön tai yrityksen luottotiedot
  • Ohjaa tekemään maksu

 

Hallinnoi käyttäjiä ja oikeuksia yritys- ja osastokohtaisesti
  • Pääkäyttäjä- ja käyttäjäoikeudet
  • Allekirjoitusoikeudet

 

Hyödynnä raportteja ja seuraa yritys- ja osastokohtaisesti
  • Allekirjoitusten ja sopimusten määriä
  • Allekirjoitusprosessien läpimenoaikoja

NÄIN SIGNOM TOIMII

1.

Allekirjoitusprosessi käynnistetään Signomin käyttöliittymästä, asiakkaan taustajärjestelmästä tai verkkolomakkeella.

2.

Signom varmistaa allekirjoittajien henkilöllisyydet vahvalla tunnistuksella ja tarkistaa automaattisesti roolit, nimenkirjoitusoikeudet ja luottotiedot.

3.

Allekirjoittavat osapuolet voivat täydentää tietoja, esim. verkkolomakkeella tai liitetiedostoina.

4.

Signomin käyttölliittymässä tai kosketusnäytöllä allekirjoitettuihin dokumentteihin lisätään digitaalinen varmenne muuttumattomuuden varmistamiseksi.

5.

Allekirjoituksen jälkeen osapuolet voidaan ohjata jatkamaan seuraavaan vaiheeseen, kuten maksamiseen.

6.

Tiedostot arkistoidaan automaattisesti asiakkaan järjestelmiin ja raporteilta näkyy prosessien läpimenoajat sekä allekirjoitusten ja sopimusten määrät.

Ota yhteyttä

Jos haluat kuulla lisää Signomista, jätä meille yhteydenottopyyntö niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Tekninen tuki

VC icon red - customer service@2x

Mikäli  tarvitset apua Signom-palvelun käytössä, voit siirtyä alta tukipyyntö-lomakkeelle.

Tukipyyntö

 

Me autamme palvelun käyttöönotossa

TOUCH
Enni Rantanen
Enni Rantanen
TOUCH
Patrik Forsbacka
Patrik Forsbacka